2021 рік
- Лист МОН від 10.08.2021 р. № 1/9-406 «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році»
- Лист МОН від 30.08.2021 р. № 1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»
- Лист МОН від 21.07.2021 р. №765 “Щодо роботи інклюзивно-ресурсних центрів у зв’язку з прийняттям постанови КМУ України”
2020 рік
- Лист МОН від 30.07.2020 р. № 1/9-411 “Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році”
- Лист МОН від 31.08.2020 р. № 1/9-495 “Методичні рекомендації МОН_2020/2021 н. р. “Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році”
- Лист МОН від 02.11.2020 р. № 1/9-609 “Щодо організації дистанційного навчання”
2012 рік
- Лист МОН від 18.05.2012 р. N 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
- Лист МОН від 02.04.2012 № 1/9-245 «Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах»
- Лист МОН від 25.09.2012 р. № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»
2017 рік
2018 рік
- Лист МОН від 06.08.2018 р. № 1/9-485 «Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018-2019 н.р.»
- Лист МОН від 13.11.2018 р. № 1/9-961 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»
2019 рік
- Лист МОН від 05.08.2019 р. № 1/9-498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.»
- Лист МОН від 18.07.2019 р. № 1/9-462 «Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 н.р.»
- Лист МОН від 06.02.2019 р. № 1/11-1143 «Щодо встановлення тарифного розряду асистенту вчителя»